Több van benned!

Kun Zoltán vagyok.

Stresszkutató és

TELJESÍTMÉNY MENTOR

A legújabb technológiák segítségével abban segítek, hogy hogyan hozz ki magadból többet, egészségesen, fenntarthatóan!

EGÉSZSÉG

Ne csak akkor foglalkozz az egészségeddel, mikor beteg vagy. Minden nap tehetsz érte, tegyél is: figyelj a stresszre, egyél és mozogj megfelelően és javítsd az alvásminőséged!

MOTIVÁCIÓ

Néha elég egy inspiráló beszélgetés, hogy formába lendülj, elszánd magad a lépésre. Vannak példák, módszerek, amik segíthetnek, legyél nyitott, nézz körül, fejleszd magad!

TECHNOLÓGIA

Ma már egy csomó kütyü és applikáció segítségedre lehet a céljaid elérésében. Válassz közülük, használd, mérd magad!

HATÉKONYSÁG

Gyakran úgy érezzük, nem tudunk egyensúlyozni a szerepeink között, a 24 óra nem elég semmire, pedig döntéseinket mi hozzuk, vedd kezedbe az irányítást!

ÉLETMÓD

Ha jól akarod érezni magad a bőrödben, a mindennapokban, akkor élj olyan életet, ami fenntartható, megfelelő életminőséget ad!

ÜZLET, KARRIER

Vajon azzal keresel és annyi pénzt, amit igazán szeretnél, amiben igazán jó vagy, és amennyit igazán ér a tudásod? Hozz ki többet a szakértelmedből!

Stresszkezelési technikák – Pirner Almával beszélgettünk

A Stressz kezelésére szükségünk van a mindennapokban – mit érdemes tennünk? Erről beszélgettünk Pirner Almával, az Absolutely Woman klub alapítójával: Milyen technikák vannak a stressz kezelésére? (00:38) Miért fontos az alvás? (03:53) A mozgás fontossága a stresszkezelésben (05:33) Stressz levezető mozgásformák (08:29) Akut stresszhelyzetek kezelése (09:25) Légzéstechnikák (12:21) A férfi és a női stressz (15:14) Rituálék, szokások (17:23) Férfi

A Magyar Kézilabda Szövetség sajtótájékoztatója

Top teljesítmény nincs megfelelő Stressz-Regeneráció stratégia nélkül

A dániai női kézilabda Európa-bajnokság után, nem mint sportújságíró, hanem mint a kézilabdával is foglalkozó technológiai alapú teljesítmény menedzsmenttel foglalkozó szakember írom az alábbi cikket azzal a céllal, hogy felhívjam a figyelmet 3 alapvető szakmai problémára: 1) Elvárás hiányában NEM LEHET OPTIMALIZÁLNI! Az MKSZ novemberi, az EB előtti sajtótájékoztatóján ismertették, hogy a kontinenstornára ezúttal nincs

Miben szeretnél eredményeket elérni idén?

Vajon képes leszel eredményeket elérni, ha nem tűzöd ki előre, hogy mi a célod? Ha megvan, hogy mi a célod: rendelkezel minden információval, hogy hogyan tudod elérni azt? Ha pontosan megvan a terved, hogy mit akarsz elérni: arra is megvan a taktikád, hogy mi lesz, ha kisebb-nagyobb kisiklások vannak a végrehajtás során? Hadd segítsek neked

A STRESSZ mérhető! – Pirner Almával beszélgettünk

A Stressz hatásait nem mindig látjuk, a jó hír az, hogy láthatóvá lehet tenni – stresszméréssel! Erről beszélgettünk Pirner Almával, az Absolutely Woman klub alapítójával: Hogyan mérhető a stressz, és miért fontos, hogy megmérjük? Mi a különbség a pulzus és a pulzusvariancia között? Hogyan működik az idegrendszerünk, és miért fontos a stressz – regeneráció egyensúlya? Mi a különbség a

'

A férfi legyen férfi.. sokáig, egészségben!

A Movember kampány a férfi egészségről szól. A stressz kezelésének hiánya, a helytelen életmód, táplálkozás önmagában is veszélyes lehet, különösen akkor, ha időnként nem történik az életkornak megfelelő szürővizsgálat, amivel megelőzhető, elkerülhető lenne egy rakás betegség, közte például a prosztatarák. Az elmúlt egy évben csak ebből a betegségből ittthon 6000-et diagnosztizáltak, és 1500-an sajnos bele

Mit tehetünk a STRESSZ ellen? – Pirner Almával beszélgettünk

Most különösen fontos, hogy tisztában legyünk azzal, mit okoz az életünkben jelen levő stressz, és mit tudunk tenni annak érdekében, hogy a káros hatásokat tompítsuk! Van egy olyan téma, amiről nem lehet eleget beszélni, mert a mindennapjaink szerves része, mégsem figyelünk rá eléggé, hogy ne okozzon problémát, ez pedig a stressz hatása szervezetünkre, egyensúlyunkra.Erről beszélgettünk Pirner Almával,

A stressz alapjai és mit tegyél ellene?

A stresszel folyamatosan küzdünk, elkerülni sem tudjuk mindig, ebben a videóban 3 módszer is van, amivel viszont csökkenteni tudjuk a stressz káros hatásait: A STRESSZ a szervezet reakciója a minket érő külső ingerekre. A stressz nem feltétlenül KÁROS, csak ha sok vagy ha huzamosan fennálló stresszhelyzetben vagyunk. A stresszt ELKERÜLNI gyakran nem egyszerű, nem lehetséges:

Na persze, tényleg pont MOST kellene foglalkozni az Énmárkámmal?

Röviden: mi az hogy! Már most is késésben vagy, ha eddig nem foglalkoztál vele aktívan! Könnyen ragadhatunk bele a napi gondjainkba, nyűgjeinkbe, problémáinkba a mostani COVID uralta világban: de ha nem csak napi szinten szeretnéd víz felett tartani a fejed az újabb problémák miatt, akkor jó, ha van valamilyen stratégiád ami átsegítethet a nehéz időszakokon.

Futva jótékonykodik Gui Angéla – podcast

A szív és a szeretet sokszorosan szerepet játszik Gui Angéla életében. Miközben a Gottsegen György Kardiológia Intézet egyik vezetője, mellette önkéntes munkával országos jótékonysági futóeseményeket szervez, ezzel többek között a nagydobronyi árvaházat támogatva. Mindemellett családanyaként is helytáll, és pár éve elkezdett egyre hosszabb távokon is futni. De vajon hogyan lehet egyszerre ennyi szerepet betölteni, mi

Így segíts másokon, most!

Milyen lehetőségeid vannak ha nem csak magadat szeretnéd biztonságban tudni, de másokat is támogatnál ebben a koronavírusos, karanténos helyzetben? Bemutatok 6 olyan lehetőséget amivel aktívan tudsz segíteni, ezzel Te is lehetsz “koronahős”! Itt tudsz feliratkozni a Youtube csatornámra!

Stressz menedzsment vészhelyzetben

A koronavírus miatti vészhelyzetben gyakran úgy érezzük, nem mi irányítjuk az életünket. Mivel ez a folyamatos vészhelyzet-érzés gyakorlatilag egy tartós stressz állapot mindenki számára, érdemes végiggondolni, hogy ilyenkor mi történik velünk.A tartós stressz káros hatásait ugyanis tudatos döntésekkel lehet csökkenteni, így még ebben a helyzetben is vannak eszközök amik segítségével nagyobb eséllyel nézhetsz szembe a

Hány heted van hátra jól dönteni?

Vasárnaponként szoktam átnézni, hogy mi történt velem a héten, és mi az amit a következő héten szeretnék csinálni. Ekkor igyekszem a jó döntések meghozatalára a céljaim elérése érdekében, és erre még várhatóan 1608-szor lesz lehetőségem az életemben. Nem, nem arról fogsz olvasni, hogy a közelgő halálos betegség milyen fontos, nehéz változtatásokra készteti az embert. Sőt:

Ügyfeleim mondták:

“Motiváló, hogy így beleálltál, és csinálod azt, amit elterveztél és amibe energiát tettél. Csak így tovább!
Tóth Gábor
"Királyul átjön a lelkesedésed. Inspiráló!"
Avar Tamás
“Kár, hogy nincs belőled olyan sok, hogy egy belőled mindig mellettem tudna lenni, hogy ilyen okosakat, ilyen lelkesen mondjon."
Gui Angéla
"Nagyon nagy hatást gyakorolt rám az alaposságod, az elhangzottak közérthetősége, és mindezek profi tolmácsolása!"
Vada Gergely

Kapcsolat és feliratkozás: